Ordinacijski čas in drugi termini
Ponedeljek
Ordinacijski čas: 10:15 - 17:45
Ordinacijski čas
10:15 - 17:45
Delovni čas
10:00 - 18:00
Naročanje
12:00 - 14:00
Malica
14:45 - 15:15
Torek
Ordinacijski čas: 07:15 - 14:45
Ordinacijski čas
07:15 - 14:45
Delovni čas
07:00 - 15:00
Naročanje
12:00 - 14:00
Malica
10:30 - 11:00
Sreda
Ordinacijski čas: 07:15 - 14:45
Ordinacijski čas
07:15 - 14:45
Delovni čas
07:00 - 15:00
Naročanje
12:00 - 14:00
Malica
10:30 - 11:00
Četrtek
Ordinacijski čas: 07:15 - 14:45
Ordinacijski čas
07:15 - 14:45
Delovni čas
07:00 - 15:00
Naročanje
12:00 - 14:00
Malica
10:30 - 11:00
Petek
Ordinacijski čas: 07:15 - 14:45
Ordinacijski čas
07:15 - 14:45
Delovni čas
07:00 - 15:00
Malica
10:30 - 11:00
Sobota
Ambulanta ne obratuje!
Nedelja
Ambulanta ne obratuje!
V kolikor na delovnem nalogu, ki ga pošljete po e-pošti ni navedene vaše kontakte številke, vas naprošamo, da jo pripišete.
Zavarovane osebe morate delovni nalog izvajalcu predložiti:
- s stopnjo nujnosti “zelo hitro” v 7 dneh,
- s stopnjo nujnosti “hitro” in “redno” v 21 dneh po njegovi izdaji,
- datum za izdajo delovnega naloga se začne naslednji dan po njegovi izdaji,
- iztek roka na dela prost dan na roke ne vpliva,
- izvajalec storitve ima po prejemu delovnega naloga še pet dni časa, da osebo uvrsti na čakalni seznam.
Odsotnost terapije
Pacient ali v njegovem imenu ožji družinski član, lahko brez navajanja razlogov odpove termin najpozneje deset dni pred izvedbo, in sicer le enkrat v okviru iste napotitve v stopnji nujnosti hitro in redno. Poznejša odpoved termina je dopustna le iz pacientovih objektivnih razlogov, ki veljajo za vse stopnje nujnosti in je možna večkrat v okviru iste napotitve, vendar s pisnim opravičilom. Po preteku 30 dni od termina odpoved iz objektivnih razlogov ni mogoča in ni veljavna, zato se šteje kot neopravičena odsotnost.
Opravičena odsotnost
Za opravičeno odsotnost po preteku 10 dni, pred začetkom obravnave, se upoštevajo samo objektivni razlogi:
- nepričakovana hospitalizacija pacienta ali ožjega družinskega člana, ki onemogoča prihod pacienta na termin ali izvedbo zdravstvene storitve,
- nenadna bolezen, poškodba ali zdravstveno stanje pacienta ali ožjega družinskega člana, ki onemogoča prihod pacienta na termin ali izvedbo zdravstvene storitve,
- smrt ožjega družinskega člana pacienta.
Neopravičena odsotnost
Kadar pacient ne pride na termin ali termina ne odpove, v skladu s prejšnjim odstavkom, se ga črta s čakalnega seznama. Kadar je pacient odsoten iz neupravičenih razlogov na enem iz med terminov v okviru iste napotitve, se zdravstvena obravnava v okviru te napotitve konča. Ponovna uvrstitev pri tem izvajalcu je možna po poteku treh mesecev, razen če izvajalec presodi, da bi pri tem bilo ogroženo pacientovo zdravstveno stanje.
V primeru neopravičene odsotnosti pacienta, ga črtamo s čakalnega seznama in se ponovno lahko naroči na našo storitev šele po preteku 3 mesecev.
Kontakt in naročanje
NaročanjeCenter za reševanje in zaščito Lendava
Glavna ulica 96
9220 Lendava
Čakalne dobe
Odgovorna oseba za čakalne dobe v ZD Lendava je Nina Bojnec (02 5789251).
Odgovorna oseba za vodenje čakalne knjige je Leon Šajt, dipl. fiziot.
Cenik samoplačniških fizioterapevtskih storitev
Preveri cenikIzbira zdravnika
V splošnih ambulantah, otroških in šolskih dispanzerjih imajo vse zavarovane osebe pravico do izbire osebnega zdravnika.
Preberi večČakalne dobe
Spremljajte najnovejše sezname čakalnih dob za posamezne zdravstvene storitve, tako lokalno kot nacionalno.