Ordinacijski čas in drugi termini

Ponedeljek

Ordinacijski čas: 10:15 - 17:45

Ordinacijski čas

10:15 - 17:45

Delovni čas

10:00 - 18:00

Naročanje

12:00 - 14:00

Malica

14:45 - 15:15

Torek

Ordinacijski čas: 07:15 - 14:45

Ordinacijski čas

07:15 - 14:45

Delovni čas

07:00 - 15:00

Naročanje

12:00 - 14:00

Malica

10:30 - 11:00

Sreda

Ordinacijski čas: 07:15 - 14:45

Ordinacijski čas

07:15 - 14:45

Delovni čas

07:00 - 15:00

Naročanje

12:00 - 14:00

Malica

10:30 - 11:00

Četrtek

Ordinacijski čas: 07:15 - 14:45

Ordinacijski čas

07:15 - 14:45

Delovni čas

07:00 - 15:00

Naročanje

12:00 - 14:00

Malica

10:30 - 11:00

Petek

Ordinacijski čas: 07:15 - 14:45

Ordinacijski čas

07:15 - 14:45

Delovni čas

07:00 - 15:00

Malica

10:30 - 11:00

Sobota

Ambulanta ne obratuje!

Nedelja

Ambulanta ne obratuje!

V kolikor na delovnem nalogu, ki ga pošljete po e-pošti ni navedene vaše kontakte številke, vas naprošamo, da jo pripišete.

Zavarovane osebe morate delovni nalog izvajalcu predložiti:

  • s stopnjo nujnosti “zelo hitro” v 7 dneh,
  • s stopnjo nujnosti “hitro” in “redno” v 21 dneh po njegovi izdaji,
  • datum za izdajo delovnega naloga se začne naslednji dan po njegovi izdaji,
  • iztek roka na dela prost dan na roke ne vpliva,
  • izvajalec storitve ima po prejemu delovnega naloga še pet dni časa, da osebo uvrsti na čakalni seznam.

Odsotnost terapije

Pacient ali v njegovem imenu ožji družinski član, lahko brez navajanja razlogov odpove termin najpozneje deset dni pred izvedbo, in sicer le enkrat v okviru iste napotitve v stopnji nujnosti hitro in redno. Poznejša odpoved termina je dopustna le iz pacientovih objektivnih razlogov, ki veljajo za vse stopnje nujnosti in je možna večkrat v okviru iste napotitve, vendar s pisnim opravičilom. Po preteku 30 dni od termina odpoved iz objektivnih razlogov ni mogoča in ni veljavna, zato se šteje kot neopravičena odsotnost.

Opravičena odsotnost

Za opravičeno odsotnost po preteku 10 dni, pred začetkom obravnave, se upoštevajo samo objektivni razlogi:

  • nepričakovana hospitalizacija pacienta ali ožjega družinskega člana, ki onemogoča prihod pacienta na termin ali izvedbo zdravstvene storitve,
  • nenadna bolezen, poškodba ali zdravstveno stanje pacienta ali ožjega družinskega člana, ki onemogoča prihod pacienta na termin ali izvedbo zdravstvene storitve,
  • smrt ožjega družinskega člana pacienta.

Neopravičena odsotnost

Kadar pacient ne pride na termin ali termina ne odpove, v skladu s prejšnjim odstavkom, se ga črta s čakalnega seznama. Kadar je pacient odsoten iz neupravičenih razlogov na enem iz med terminov v okviru iste napotitve, se zdravstvena obravnava v okviru te napotitve konča. Ponovna uvrstitev pri tem izvajalcu je možna po poteku treh mesecev, razen če izvajalec presodi, da bi pri tem bilo ogroženo pacientovo zdravstveno stanje.

V primeru neopravičene odsotnosti pacienta, ga črtamo s čakalnega seznama in se ponovno lahko naroči na našo storitev šele po preteku 3 mesecev.

Kontakt in naročanje

Naročanje

Center za reševanje in zaščito Lendava
Glavna ulica 96
9220 Lendava

Prikaži pot na zemljevidu

Čakalne dobe

Odgovorna oseba za čakalne dobe v ZD Lendava je Nina Bojnec (02 5789251).

Odgovorna oseba za vodenje čakalne knjige je Leon Šajt, dipl. fiziot.

Cenik samoplačniških fizioterapevtskih storitev

Preveri cenik

Zadovoljstvo z zdravstveno obravnavo

Izpolnite 5-minutni anonimni vprašalnik in nam pomagajte, da bo naše delo še bolj prilagojeno vašim potrebam in pričakovanjem.

Izpolni anketo

Izbira zdravnika

V splošnih ambulantah, otroških in šolskih dispanzerjih imajo vse zavarovane osebe pravico do izbire osebnega zdravnika.

Preberi več

Čakalne dobe

Spremljajte najnovejše sezname čakalnih dob za posamezne zdravstvene storitve, tako lokalno kot nacionalno.